زهرا/ندازهرا/ندا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

آبچي كوچولوي دوست داشتني من

نظرات (5)

بابای ملیسا
7 مهر 91 23:53
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .
مامان پارسا
12 مهر 91 22:18
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان ترانه
23 مهر 91 13:02
این ندا خوشگله اهل کدوم شهره ؟
دنیا(علیرضا)
10 آذر 91 12:29
سلام وبت عالیه به وب من هم سر بزن راستی لینک شدید
خاله جون
28 اسفند 91 12:41
زهرا جون وقتی بزرگ شدی یادت باشه ابحیت چقدر برات زحمت میکشه و گشیده