زهرا/ندازهرا/ندا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

آبچي كوچولوي دوست داشتني من

تلاش براي ايستادن

1391/6/19 17:52
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبجي جونم.....قربونت برم كه روزبه روزداري رشد ميكني وشيرينكاريهاي بانمكي انجام ميدي تازگي باكمك مبل وميزو... ميتوني وايسي وقتي نگهت ميداريم دوسه ثانيه اي وايميستي /بدون كمك/عكساشم ميذارم... الان دقيق 15ماه و7روزه كه شدي آبجي من ومن شدم ابجي تو....الان هم درحال كندن مجله ي مني...اي فضول...شيطون بلا...امروز بافاطمه يه عالمه ازت عكس گرفتيم...ملوس من...ديگه اينكه شما تازگيا بدون كمك ميتوني رو صندلي بشيني البته صندلي كوچولوهه...البته عكساش محفوظه بعدا ايشالا..قربونت برم ابجي گلم...بووووووووووووووووووووووووووووووووس وباااااااااااااااااااااااااااي گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه رادین
20 شهریور 91 18:25
ایشالا راه رفتنت عزیزم


ايشالا...
خاله
27 شهریور 91 13:03
وبلاگت که نوشتن دش واسه من باز نمیشه تا نظرم ثبت بشه ....خوش بگذره سفر...سوغاتی فراموش نشه
مامان ساجده
31 شهریور 91 12:52
سلام عزیزم انشاالله راه رفتنت رو هم ببینیم به وبلاگ پسر منم بیاید خوشحال میشم متین تو جشنواره سها شرکت کرده که تا امروز مهلت داره اگر به وبلاگش بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم