زهرا/ندازهرا/ندا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آبچي كوچولوي دوست داشتني من

نظرات (7)

ل
22 مرداد 91 17:46
اين چه اسميه !!!!!!!!!!


دوتا اسم جداست...توشناسنامه نداصداش ميزنيم زهرا..
امی تیس
22 مرداد 91 17:55
سلام
مرسی سر زدی
زیارت هم قبول باشه!
من آخرش نفهمیدم اسم دخمل خوشگلت زهراست یا ندا؟
به هر حال خدا حفظش کنه


سلام اسمش توشناسنامه نداست وقتي مريض شد تصميم گرفتيم ..صداش بزنيم زهرا.
بابای ارشیا
24 مرداد 91 13:35
سلام
وب زیبایی دارید
در ضمن دو اسمی بودنش مشکلی نداره منم یکی از دخترام دو اسمه است
خداوند این نوگل زیبا رو براتون محفوظ کنه
از چشاش پیداست باید از ارشیا مخفیش کنیم وگرنه شاید ....





خيلي ممنون ارشيا جونو ازطرف من ببوسيد
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 مرداد 91 17:32
سلام عزیزم
چه عکسهایی خیلی خوشگلن، ممنون که به ما سر زدید باز هم پیشمون بیاد خوشحال میشیم .


سلام ممنون راميلا جونو ازطرف من ببوسيد..
مامان مهراد
25 مرداد 91 0:10
سلام ممنون که پیشمون اومدید به به چه عکسهایی


ممنونم
مامان ارمیا
25 مرداد 91 10:00
سلام عزیزم. ممنون به وب ارمیا سر زدی. ایشالله همیشه زیر سایه خدا شاد و سربلند باشی. خدا نی نی گلتون رو هم حفظ کنه.


سلام خيلي ممنون كه اومديد .ايشالا خدا آرميا جون رو هم براتون حفظ كنه مامان مهربون...
مامان سپهر
25 مرداد 91 13:03
سلام .خیلی دخمل خوشگلی دارین. خدا براتون حفظش کنه. بازم به ما سر بزنین. به جای من لطفا بوسش کنین.


سلام ممنون چشاتون خوشمل ميبينه...چشم حتما من شما رو لينك كردم شما هم اگه خواستيد منو لينك كنيد